ZWROT I WYMIANA
1. Każdy Zamawiający ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar nie może być zniszczony, uszkodzony ani używany. Sprzedający uważa za nieużywane produkty takie, które nie mają jakichkolwiek śladów użytkowania (nie zerwana plomba, brak jakichkolwiek otarć lub wgnieceń itd.).
2. Informację o zamiarze zwrotu towaru należy przesłać mailowo na adres: biuro@instalglik.pl lub telefonicznie na numer +48 731 444 890.
3. Zwrotu należy dokonać przesyłka kurierską nadaną pod adres sklepu podany w kontakcie, załączając podpisane pisemne oświadczenie Zamawiającego wraz z oryginalnym paragonem lub potwierdzeniem przelewu. W przypadku zwrotu pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Zamawiającego.
4. Koszt odesłania towaru ponosi Zamawiający.
5. Towar przesłany z opcją za pobraniem nie będzie odbierany.
REKLAMACJE
1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są dwuletnią gwarancją na podstawie paragonu, faktury, potwierdzenia przelewu lub wyciągu z karty kredytowej.
2. Zamawiający ma prawo do odstąpienia umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.
3. Jeżeli Zamawiający ujawni wady fizyczne towaru powinien skontaktować się niezwłocznie z naszym sklepem na podany w kontakcie e-mail lub telefon, po czym odesłać towar na adres podany w kontakcie.
4. Do odsyłanego towaru proszę dołączyć podpisane oświadczenie pisemne z opisem wykrytej wady i kopię paragonu lub potwierdzenie przelewu. Reklamacja będzie rozpatrzona nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa (np. w wyniku wyczerpania towaru) sprzedający zwróci Zamawiającemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny towar.
5. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.
6. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin rozpatrzenia reklamacji może zostać wydłużony, o czym Zamawiający zostanie poinformowany.
7. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Zamawiającego, oznacza to, iż uznał żądanie za uzasadnione.